Pages

Sunday 6 May 2012

silentLy scReAmiNg

Haha..ini gambar sot2 kunun ni..pura2 stress..walaupun mmg pada hakikatnya stress punnn..smpai berguguran barang rambut..adadada..
Hidup ini memang tidak akan pernah lari daripada tekanan. Tekanan itu seumpama cahaya yang diperlukan dalam kehidupan untuk dapat menerangi kehidupan kita. Maksudnya di sini, cahaya itu adalah pendorong ke arah mematangkan diri sendiri. iyalakan..tanpa masalah macamana kita boleh mengetahui baik buruk sesuatu tindakan? kan? ^^ kadang-kadang saya lebih suka tertekan..sebab bila kita tertekan, kita akan melakukan yang terbaik untuk diri kita. Contohnya, buat tugasan akhir masa memang akan buat kita terlalu sibuk dan tiada masa untuk memikirkan hal-hal dunia...yah..saya suka. Tapi seringkali saya selalu berkata, kalau saya sudah "submit" ni tugasan...saya mw belanja diri sendiri. Buktinya saya habis RM60 di secret resepi selepas submit 6 tugasan dalam masa dan hari yang sama.wakakkaa..itu baru sikit ba kan..kalau "shopping mall" ada di sini..memang wajib saya akan melepakkan diri ke sana..wakakkaa..hmm..tekanan..saya suka melepaskan tekanan dengan menjerit masa kereta api lalu di Tanjung Malim..sesungguhnya, saya pasti akan merindui saat dan ketika itu..lain pula ceritanya jika ditambah dengan masalah jiwa..Jiwa seringkali rapuh. Tetapi adanya Tuhan, tiada yang mustahil..Bak kata Kelly Clarckson "WHAT DOESN'T KILL U MAKES U STRONGER?!" haha..saya suka ayat ko.. <3 itu sajalah untuk malam ni..sekadar coretan hati.

No comments:

Post a Comment